tubu di qualità alimentaria

2017-06-05Produtti
tubu di qualità alimentaria
I tubi di qualità alimentaria sò principarmenti usati per i tubi chì trasportanu i media alimentari cum'è latte, succo, birra, bevande, etc. I tubi sò tenuti à ùn cuntene micca plastificanti è ùn pruvucanu micca a contaminazione à u mediu di trasportu, cusì i tubi di qualità alimentaria necessitanu risponde à tali requisiti cum'è FDA, BFR è altri certificati di qualità alimentaria.I tubi di qualità alimentaria sò divisi in tubi di alimenti in PVC, tubi di gomma per alimenti, tubi di silicone alimentari, etc. Sicondu u scopu, hè divisu in tubi di scaricamentu di alimenti è paglia di scaricamentu di l'alimentu, l'ultimi ùn solu micca bisognu di sustene a pressione pusitiva, ma ancu bisognu. per sustene a pressione pusitiva.A pressione negativa hè necessaria.A sterilizazione d'alta temperatura è a sterilizazione di vapore sò spessu usate in i tubi alimentari durante l'usu, cusì i tubi di qualità alimentaria cù resistenza à alta temperatura è una stabilità megliu sò più populari!

Caratteristiche di i tubi di qualità alimentare:

1: U gustu è u culore di e bevande liquidu ùn pruvucarà micca a contaminazione è risponde à i requisiti di l'igiene alimentaria.

2: U tubu hè fattu di compostu rossu o biancu per una identificazione faciule.U diametru internu è a lunghezza di a manguera pò esse prodotta secondu i bisogni di l'utilizatori.
I nostri tubi di qualità alimentare implementanu rigorosamente i standard naziunali è i standard di certificazione alimentaria FDA di i Stati Uniti.U muru di u tubu hè rinfurzatu cù fibri d'alta resistenza.Moltu suave, ligeru, faciule da cura, assai resistente à u clima è à l'età.Hè adattatu per trasfurmà diversi cibi liquidi, cum'è u vinu, u sucu, a biera, i so bibite è l'acqua potabile mineralizzata.Inoltre, sta manguera pò esse sterilizzata à una temperatura alta di 130 ° C per 30 minuti.Inoltre, sta manguera hè fatta di gomma EPDM, chì permette à sta manguera di gomma per esse trasportata inseme cù l'alimentu d'animali è vegetali, in cunfurmità cù i normi europei è i normi FDA di i Stati Uniti.

_0000_IMG_2224


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022