Differenza trà u tubu di silicone è u tubu di PVC

Tubu di silicone è ogni tipu di tubu di filu d'acciaio di gomma, tubu di gomma EPDM, tubu di filu sandwich, tubu sandwich EPDM, tubu di schiuma, tubu resistente à alta temperatura, tubu di silicone, tela di silicone è resistenza à a pressione di l'automobile è tubu resistente à l'oliu ignifugu.
A manguera di silicone hè ancu un tipu di gomma di gomma, resistente à l'oliu, resistente à u calore.Tubu di gomma hà parechje applicazioni per via di i diversi tipi di gomma.I materiali cumuni di gomma di gomma sò EPDM, CR, VMQ, FKM, IIR, ACM, AEM, etc.. I strutturi cumuni sò una sola strata, doppia strata, multi-layer, rinfurzata, micca rinfurzata, etc.
A più grande caratteristica di a manguera di silicone hè a resistenza à i cambiamenti di temperatura -60 gradi à 250 gradi, ma u costu hè assai caru, pvc comunmente utilizatu per tubi d'acqua ordinariu, sensibile à a temperatura, economicu è gustu per l'ambiente di travagliu generale, u tubu ùn hè micca. esige.A resistenza di pressione di u tubu di silicone resistenti à a pressione pò esse, PVC in generale, secondu u gruixu di u muru è u calibre.Quessi, hè a diffarenza trà tubu di silicone è tubu PVC.

1 2

Hebei CONQI VEHICLE FITTINGS Co., Ltd. hè una sucità dedicata à pruduce è distribuisce tubi di gomma auto, tubi EPDM, tubi di qualità alimentaria è tubi di PVC, ecc. cù una ricca sperienza di produzzione, tecnulugia di pruduzzione avanzata è un sistema di gestione di qualità cumpletu è scientificu.In u 2009, a cumpagnia hà cumpletu un valore tutale di a pruduzzioni industriale di 10,01 milioni di yuan è hà fattu un impositu di magazzinu di 250 000 yuan.Tutti sò assuciati cù più di 30 OEM domestici cum'è Jinlong, Yutong, Ankai è Zhongtong, è cù filiali internaziunali di Volvo è India, Nova Zelanda, Tailanda, Taiwan, Pulonia, Israele, Gran Bretagna, Egittu, Spagna, Turchia, Brasile, Singapore, Germania è più di 20 paesi è regioni anu ottenutu facilità di supportu.Aderendu à u principiu di "migliuramentu cuntinuu, eccellenza, qualità eccellente è soddisfazione di i clienti", catturamu vivamente l'ultime tecnulugia internaziunali è infurmazioni nantu à i prudutti, cuncepimentu è sviluppendu constantemente novi prudutti, è furnisce i clienti.


Tempu di Postu: 25-Nov-2022