Eccu Cumu Pudete Prolungà A Vita Di u Motore di A Vostra Vittura

Hè un fattu ben cunnisciutu chì a risorsa di u mutore di un pruprietariu pò differisce significativamente paragunatu à a stessa unità di potenza esatta di un altru pruprietariu nantu à un mudellu simile. Queste differenze sò generalmente da causa di parechje ragioni principali, chì micca tutti i cunduttori cunnoscenu. Di regula, i cunduttori operanu a so vittura in un modu cunfortu è familiare, cun poca riflessione sul fattu chì alcuni errori cumuni è cuncepzioni sbagliate ponu sviluppà rapidamente a necessità di una revisione di u mutore à combustione interna.

Ma u mutore hè u core di a vittura, è u gradu di usura di u mutore è a so vita di serviziu dipende da cume u cunduttore u tratta. Se seguite uni pochi di cunsiglii simplici, pudete aumentà seriamente a vita di l'unità.

filters for car

Scelta curretta è Sostituzione tempestiva di l'oliu di u mutore

U mantenimentu cumpetente di l'unità di putenza hè unu di i modi più efficaci per allungà u funziunamentu di u mutore è ùn sperimentà micca prublemi seri cun ella. Tale mantenimentu include prima u rimpiazzamentu di l'oliu di u mutore è di u filtru di l'oliu. Prima di tuttu, avete bisognu di cumincià cù u selezzione curretta di lubricante. L'oliu deve esse di alta qualità, risponde à tutti i requisiti è e raccomandazioni di u fabbricante di u mutore.

Quandu sceglite, duvete fà casu à a stagione. Hè cusì, duvete aduprà un oliu, chì a viscosità SAE currisponde à e cundizioni di funziunamentu. Per esempiu, se u vostru locu di residenza hè assai caldu in l'estate è l'inguerni sò freddi, allora in u periodu estiu si versa oliu per tutte e stagioni cù un indice di viscosità di 5W40 o 10W40, è quandu vene u clima fretu, una transizione obbligatoria à 5W30 hè realizatu. Duvete ancu monitorà costantemente u livellu di l'oliu, postu chì alcuni motori (ancu essendu novi) ponu cunsumà lubrificanti per i rifiuti per via di e caratteristiche di cuncepimentu. Questa cunsumazione ùn hè micca un malfunzionamentu ma ubliga u cunduttore à verificà periodicamente u livellu di oliu.


Tempu di posta: Jun-15-2021