Parti è cumpunenti: Differenziati gradualmente, cuncintrendu annantu à u mercatu incrementale emergente è a catena industriale Tesla

Parti è cumpunenti: Differenziati gradualmente, cuncintrendu annantu à u mercatu incrementale emergente è a catena industriale Tesla

1.1 E parti di l'automobile tradiziunali sò sottu pressione, cù u settore di e parti di l'automobile à a so valutazione più bassa in una decina d'anni. Trascinatu da a crisi tradiziunale di u mercatu automobilisticu, e cumpagnie di ricambi tradiziunali di pressione di spedizione. A logica d'investimentu hè di capisce i clienti in aval + nova dispusizione di energia / guida intelligente duie linee d'investimentu. A cunnessione di i cumpunenti à i clienti di alta qualità è l'approfondimentu di a cooperazione ponu attenuà a calata di e prestazioni causata da a crisi di l'industria. Inoltre, i dirigenti tecnulugichi sò attesi di migliorà u putere di negoziazione è di raccogliere una crescita à mezu è à longu andà in e "trè trasformazioni".

1.2 Aumenta a concentrazione di e nuove parti di l'automobile energetica, è focalizassi nantu à a gestione termica è l'industrie di cablaggi di alta tensione. A nova catena di fornitura di sottusettoria di novi veiculi energetichi cum'è u focu di l'investimentu. Dopu chì a produzzione è a vendita di oem downstream sò ulteriormente migliorate, per via di u cuntrollu di i costi, ci hè u risicu chì u margine di prufittu grossu di i fabbricanti di cumpunenti diminuisca, ma alcune imprese ponu compensallu cù u vantaghju di scala ottenutu da a produzione di massa è da e vendite.

1.3 Priorità d'investimentu in 2019: catena industriale Tesla. Tesla hà da fà avanzà rapidamente u mercatu chinese è custruisce una parte di a linea di pruduzzione Model 3 in Shanghai Lingang in u 2019. Pensa aduprà u modu di compra è vendita lucale, chì pò rivitalizà un grande numeru di fornitori di pezzi naziunali. Cumplerà ancu a linea domestica di prudutti di gamma di prezzi di 250 ~ 400 mila yuan ev. In listessu tempu, ci sò ancu risichi di margine brute più basse è di u sviluppu di Tesla di una seconda pruvista. Per i fornitori potenziali, i nuovi entranti in a catena di fornimentu di Tesla ponu uttene prestazioni incrementali pure; Inoltre, l'accessu à a catena di fornimentu di Tesla significa una ricunniscenza pussibule da i novi energia internaziunali è naziunali, dendu risultati à novi ordini incrementali.


Tempu di posta: Dic-10-2020