I periculi nascosti di i tubi di gomma ordinali

Sicondu statistiche, più di 80% di l'accidenti di gas interni sò causati da prublemi cù materiali di pipa, stufe di gas, valve di gas, tubi usati per cunnette stufe, o mudificazioni privati.À mezu à elli, u prublema di a manguera hè particularmente seriu, soprattuttu in i seguenti situazioni:

1. A manghja cascata: Perchè u mangu ùn hè micca appiccicatu quandu si stallanu u mangu, o dopu à un longu tempu di usu, a baionetta hè corroded o loosened, chì hè faciule fà chì a manguera falà è esce da gas. fate attenzione à verificà se e cunnessione à e duie estremità di u tubu sò strette.Impedisce à a mangue di cascà.

2. Aging of the hose: U tubu hè statu usatu per troppu longu è ùn hè micca rimpiazzatu in u tempu, chì hè propensu à l'anzianu è i prublemi di cracking, chì portanu à a fuga di l'aria di a manguera.In circustanze normale, a manguera deve esse rimpiazzata dopu à dui anni di usu.

3. U tubu passa à traversu u muru: Certi utilizatori movenu a cucina di gas à u balcone, a custruzzione ùn hè micca standardizata, è u tubu passa per u muru.Stu sarà micca solu fà a mangue in u muru facirmenti dannatu, ruttu è scappari a causa di attritu, ma dinù Ùn hè còmuda à verificà lu in una basa di ogni ghjornu, chì porta granni risichi di sicurità à a casa.Se l'installazione di gas in a vostra casa deve esse cambiata, duvete truvà un prufessiunale per implementà.

Quartu, a manguera hè troppu longa: a manguera hè troppu longa è faciule per mop the floor.Una volta chì hè perforatu da un pedale di pede o un strumentu di taglio, è hè deformatu è ruptured by squeezing, hè faciule per causà un accidentu di fuga di gas.I tubi di gas in generale ùn ponu micca più di dui metri.

5. Aduprate tubi non-specializati: Durante l'ispezione di sicurezza in u dipartimentu di gasu, i tecnichi anu truvatu chì certi utilizatori ùn anu micca usatu manichi di gas speciali in a so casa, ma i rimpiazzavanu cù altri materiali.U dipartimentu di gasu ricurdeghja chì i tubi di gas speciali deve esse usatu invece di altri tubi, è hè strettamente pruibitu di avè ghjunti à mezu à i tubi.Tubu EPDM à popcorn


Tempu di Postu: Apr-26-2022