U statutu è u rolu di l'industria di e parti di l'automobile di a Cina in a catena mundiale ùn ponu esse sottovalutati.

Nta l'ultimi anni, u mercatu di vendita naziunale di a Cina ùn hè solu cresciutu rapidamente, ma e so esportazioni di ricambi auto sò ancu rimasti stabili. Dapoi u 2014, u vulume di spurtazione di l'industria di a fabricazione di e parti di l'automobile hà superatu i 60 miliardi di dollari, è hà righjuntu i 65.302 miliardi di dollari in u 2018, cù una crescita annuale di 2,39%. Ancu se l'invernu di u mercatu di l'automobile in a prima metà di questu annu hà purtatu un grande impattu per l'imprese di ricambi auto, l'industria domestica di e ricambi auto hà mostratu una bona tendenza di sviluppu è hà mantenutu un bonu impulsu à longu andà, beneficianu di u sviluppu di l'industria automobilistica in casa è à l'internu è l'espansione di u mercatu di consumatore. L'industria di e parti di l'automobile face sempre grandi opportunità di sviluppu.

Cù u miglioramentu continuu di a tecnulugia di fabbricazione di parti di automobile in Cina è di capacità di sviluppu, l'industria di e parti di l'automobile ùn hà micca solu furmatu una catena industriale cumpleta cù OEM naziunali, ma ancu esportatu continuamente prudutti à 214 paesi è regioni in u mondu ogni annu. A Cina ghjoca un rolu di più in più impurtante in u mercatu mundiale di supportu OEM OEM è in u mercatu post-vendita AM, è hè diventatu u paese di fabricazione è esportatore di pezzi d'automobile u più impurtante di u mondu. Cusì, Hebei Chuangqui Auto Parts Co.Ltd (HBCQ) a seguita è trasforma a nostra fabricazione in una sucietà di cummerciu internaziunale. HBCQ presta servizii direttamente à i nostri custieri è si move in una piattaforma più grande per più i nostri custieri fideli.

Un grande numeru di risorse mundiali di l'industria di l'automobile sò cuncentrate in Cina, ciò chì dà à HBCQ l'uccasione d'aghjurnà a so strategia industriale è face a so tecnulugia di i prudutti, u mercatu, u capitale è i talenti più internaziunalizati. E parti di l'automobile sò una parte impurtante di l'industria di l'automobile è u fundamentu più impurtante per u sviluppu di l'industria di l'automobile. HBCQ hè cambiatu gradualmente da i studienti è seguitori originali à cuncurrenti di l'industria globale è integratori di risorse, è questu cambiamentu di rolu prufitta di l'industria di più cumpunenti è cumpunenti auto.
U statutu è u rolu di l'industria di e parti di l'automobile di a Cina in a catena mundiale ùn ponu esse sottovalutati. U cummerciu di esportazione di autoveiculi hè destinatu à diventà una parte impurtante di u cumerciu esternu di a China è ghjunghje à un novu puntu in u novu giru di rinnuvamentu industriale, innuvazione tecnologica è integrazione di risorse. Hebei Chuangqi Auto Parts Co. LTD rispetta a tendenza di sviluppu di Tempi, fendu i prudutti di megliu qualità, furnendu u serviziu u più perfettu, è diventendu u vostru cumpagnu u più putente!


Tempu di posta: Dic-10-2020